Monday, October 1, 2012

She Wolf -PINK MONDAYS



6 comments:

ms pt adaugare:) sper ca ai avut o lune pink:) nu am mai putut sa vin la serendipity azi

o piesa deosebita cu text impresionant! nu am mai auzit-o! de altfel, videoclipul pe care tu l-ai recomandat aici, este cenzurat in Germania, asa ca am ascultat varianta David Guetta Ft. Sia - She Wolf ( Radio Edit )Mi-a placut!
Sa ai o saptamana pink! pupici

@ carmen-pacat, multumesc ca ai trecut pe la noi pup
@shaks-surpriza, nu am fost primiti ca era toata ambasada coreei si noi muritorii nu am mai intrat..asta e vive la chine ca e si ziua chinei azi

O saptamana pink ! >:D<
Multumesc, pentru aceasta piesa. Am intuit subiectul, iar imaginile mi-au placut .

hehe..deci am fost inspirata...
as merge la seara turceasca si/sau indiana :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites