Tuesday, April 24, 2012

LIPTON ICE TEA




La invitatia Simonei Tache si a celor de la Lipton Ice Tea am iesit ieri la o intilnire gazduita de 'Din Casa' o incintatoare cafenea ce este amenajata intr-o casa boiereasca cu o gradinita minunata si delicios aranjata.

In afara de micutele frumuselele si extrem de gustoasele amuse bouche ce ne-au fost servite, am baut bineintele Ice Tea plin de cuburi (buburi cum le zicea fiimea cind era mica) de ghiata care ne-au racorit(in lumea mea acum e cald, desigur comparat cu Sinaia unde am stat in ultimele luni).


Ma asteptam la o atmosfera intima, datorita conceptului cafenelei care este o casa particulara unde te simti literal ca acasa, dar ceea ce a fost neasteptat a fost the bonding

La inceput usor stingaci evident, mai ales ca nu ne cunosteam majoritatea decit din online, dar apoi discutia a evoluat usor condimentata de glumele Simonei care este exact cum mi-am imaginat-o si cum reiese din posturile ei-acida, usor sarcastica, cu un umor auto persiflant si o prezenta ce te face sa te simti at ease, din primele 5 minute.

Cristina Bazavan ne-a povestit citeva dintre intimplarile amuzante pe care le-a experimentat in periplurile ei, iar o incintatoare bebelusa de 2 ani fetita unuia dintre invitati ne-a facut o parada a modei ad hoc aratindu-ne funditele 'hello kitty' si florile de cires japonez ce ii impodobeau parul.

M-a impresionat bunul simt si simplitatea laurei ce are un blog pentru parinti, si zenul total al Danei (help, nu stiu cum te mai cheama si ce blog ai dar plzplz scrie-mi).


Pentru ca fiecare si-a adus un invitat drag, eu am venit cu prietena mea Maria de la Shukar Travel ce ne-a incintat cu citeva povesti de pe drum..Maria face parte dintr-o noua (pentru mine) generatie de patrioti uber cool, ce sub fatada unei fashioniste/creatoare de moda superficiale ascunde un suflet super dedicat Romaniei si chiar arhaic...pentru mine personal un concept destul de contradictoriu dar very tensegrity..


Mi s-a parut interesant faptul ca toti sintem preocupati de aceleasi probleme si le vedem aproape la fel, si din discutiile avute sper ca ceva ceva bun se infiripa pentru noi ca societate civila, in sensul aparitiei unui simt civic necesar progresului nostru ca tara.

(Hmmm recitind suna pompos, dar ideea e tot aia-ceva, ceva se misca, bine ignorind citeva fitze si rateuri inerente unei intruniri bloggeristice)


All in all o seara incintatoare ce m-a bucurat.
Ah si sa nu uit, la iesire micile surprize de la Lipton( si cui nu-i plac surprizele)..


cybershamans (karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0
Share/Bookmark

4 comments:

Ce frumos ai scris! Sper sa ne mai vedem si cu alte ocazii :-) Atmosfera a fost atat de prieteneasca!

cu siguranta a fost o seara incintatoare

nu stiu la care Dana te referi, dar daca la mine, multumesc :-).
si da, rezonez cu h'oponopono.
multumesc :-)

da, la tine ma refer, ma bucur ca ne-am cunoscut

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites